Friday, 2 December 2011

Chill siti Chill :)

Hello :)

Nak benci aku ? aku lagi benci kau dua kali ganda dari kau benci aku bro . Kak dah cukup perfect ke ? nak cakap aku perasan lawa ? copycat ? rempit ? bajet popular ? Lol , cermin dulu yee . 

Kau tu tak cukup perfect sayang -.- kau tu pun sama , lagi rempit dari aku . kau pun sama copycat .

kau nak cakap kerja aku cari lelaki ? kerja kau tu layan lelaki , cakap benda blue dengan lelaki . kak takde maruah enh ? sah pelacur -.- Ramai lelaki cakap kau pelacur weh .Lol , kalau aku tau perangai kau macam ni aku tak kawan au . MENYESAAAAAL -.-

No comments:

Post a Comment